۸ دلیل استفاده ازتبلیغات ویدئویی به همراه اهمیت استفاده از آن

ویدیو کارآمدترین و راحتترین وسیله برای انتقال پیام به مخاطب می باشد.
از طرفی هم تبلیغات از طریق ویدیو، آینده رو به رشدی برای دیجیتال مارکترها و حوزه دیجیتال مارکتینگ دارد.
طبق گزارشاتی که به دست آمده است، سایت Dreamgrow میگوید که ۶۳درصد کسب و کارها در حال استفاده از تبلیغات ویدئویی هستند و غیر از آن حدود ۸۲درصد کسب و کارها به این نتیجه رسیده‌اند که تبلیغات ویدیویی باید بخشی از استراتژی دیجیتال مارکتینگ آنها باشد.

به همین منظور ۸ دلیل ضرورت استفاده از تبلیغات ویدیویی در ادامه آورده‌ایم:

تبلیغات ویدیویی منجر به فروش می‌شود

طبق بررسی هایی که انجام شده توسط  این سایت ۷۴درصد افرادی که ویدیوهای تبلیغاتی معرفی یک محصول یا برند را مشاهده می‌کنند، تمایل زیادی به خرید آن محصول پیدا خواهند کرد، به همین دلیل قرار دادن ویدیوی تبلیغاتی در لندینگ پیج حدود ۸۰ درصد نرخ تبدیل را افزایش می‌دهد.

تبلیغات

تبلیغات ویدیویی اعتماد سازی می کند!

اعتماد پایه و اساس تبدیل کاربر به مشتری وفادار و در نتیجه ایجاد یک Conversion می‌باشد.
تولید محتوای ویدیویی با درگیر کردن مخاطب با متن تبلیغ، اعتماد سازی را به خوبی انجام می‌دهد.

سرویس گوگل به تبلیغات ویدیویی اهمیت خاصی میدهد

قراردادن ویدیو در صفحات سایت باعث می‌شود که کاربر زمان زیادی را برای ماندن در سایتتان صرف کند.
ماندگاری طولانی مدت در سایت خودش فاکتور مناسبی برای سئوی گوگل می‌باشد.

تبلیغات ویدیویی میتواند همه چیز را کامل توضیح دهد

شما به عنوان یک مارکتر کسب و کار شاید بعضی اوقات برای توضیح و یا معرفی یک محصول کمی دچار پیچیدگی شوید که با ساخت یک ویدیوی ساده به راحتی می توانید محصول یا سرویس خودتان را معرفی کنید. سایت dreamgrow.com میگوید ۴۵ درصد صاحبان کسب و کار میگویند که در صفحه اصلی سایتشان به معرفی محصول یا سرویس مورد نظر شان توسط ویدیویی آموزشی پرداخته اند.

تبلیغات ویدیویی مخاطبین تنبل را درگیر خواهد کرد

ویدیو می‌تواند یک ابزار راحت برای مصرف‌کنندگانی که نمی‌خواهند زمان زیادی را صرف خواندن توضیحات محصول بکنند باشد.
مصرف کنندگان امروزی تمایل زیادی دارند که توسط محتوایی که تحرک دارد با محصولی آشنا شوند.

تبلیغات ویدئویی میزان اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی را افزایش می دهد

طبق گزارش هایی که دریافت شده است حدود ۷۶ درصد کاربران به گفته dreamgrow.com، در صورتی که ویدیوی تبلیغاتی خسته کننده نباشد تمایل زیادی برای به اشتراک گذاشتن آن با دوستان خود در شبکه های اجتماعی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

3 × یک =

فهرست